disciplinirano poduzetništvo bill aulet

DISCIPLINIRANO PODUZETNIŠTVO

4.260,00 RSD
Cene su u dinarima sa uračunatim PDV-om.
Opis
24 KORAKA DO USPEŠNOG STARTUP-A!
Interes za preduzetništvo buknuo je širom sveta, međutim, mnogi ljudi veruju da je preduzetništvo nešto što se ne može naučiti – da su oni koji su postali uspešni rođeni sa nečim što drugima nedostaje. Ali, najveći preduzetnici – Richard Branson, Steve Jobs, Bill Gates, i svi ostali – u suštini su imali zajedničku samo jednu stvar: stvarali su odlične proizvode.
Knjiga Disciplinirano poduzetništvo nudi sveobuhvatan, integrisan i dokazan pristup korak po korak ka stvaranju inovativnih, vrlo uspešnih proizvoda. Knjiga je fokusirana na iterativni proces koji Vas dovodi do optimalnog, elegantnog rešenja – osnova Vašeg posla. Bilo da stvarate fizički predmet, usluge ili isporučujete informacije, Disciplinirano poduzetništvo razbija potrebne procese u 24 koraka koje bilo koja marljiva osoba može da nauči.
Da, preduzetništvo može biti haotično, ali situacije koje su po svojoj prirodi nepredvidive zahtevaju sistemski okvir koji Vam omogućuje da se smanji rizik identifikacijom i rešavanjem oblasti koje možete kontrolisati. Proces koji je izložen u ovoj knjizi može pomoći da osigurate Vaš uspeh – ili Vam može pomoći da brže padnete, ako je neuspeh već neizbežan, i prebaciti Vas na bolju ideju.
Ovaj vodič korak po korak ka stvaranju novog poduhvata pokazuje kako:
• Stvoriti specifičnost koja ima vrednost fokusiranjem na jednu tržišnu priliku kojom možete dominirati
• Kvantifikovati jedinstvenu vrednost koju donosite ciljnom kupcu – i kako pretvoriti tu vrednost u profit
• Dizajnirati i izgraditi proizvod na najefikasniji način
• Prevladati uobičajne prepreke kod toga da Vaš proizvod prihvate kupci
• Identifikovati i testirati ključne pretpostavke
• I još mnogo toga!
Kako svet postaje sve složeniji, a problemi sve hitniji, potreba za preduzetnicima će samo rasti. Ovaj okvir omogućiće neustrašivim preduzetnicima da brzo i efikasno izgrade svoj put ka najboljim rešenjima. Bilo da ste prvi put preduzetnik ili sa iskustvom, Disciplinirano poduzetništvo nudi alate koji su Vam potrebni za poboljšanje šansi da izradite proizvod koji ljudi žele – i trebaju da kupe.

„Preduzetništvo nije samo stanje uma već zbirka veština. 24 koraka predstavljaju praktični, „korak po korak” proces kanalisanja kreativnog duha, za maksimizovanje šansi da se uspe i postigne ultimativni efekat.”
– Mitch Kapor, osnivač Lotus Development Corporation-a
„Preduzetništvo je veština koja se uči, koja se može brusiti kroz jedru implementaciju. Ova knjiga može pomoći svakom preduzetniku da dramatično poveća mogućnost uspeha pružajući mu uputstva korak po korak kad je reč o započinjanju novog posla. Preporučujem je svim ambicioznim preduzetnicima.”
– Doug Leone, Partner, Sequoia Capital
„Dok se duh preduzetništva često vrti oko srećnog spleta okolnosti, kod implementacije nije tako. Ova knjiga vas vodi kroz sistematski pristup kako biste značajno povećali svoje šanse da uspete u nameri da stvorite firmu koja će promeniti svet i biti održiva.”
– Joi Ito , Direktor MIT Media Lab-a
„Iako baš nisam obožavaoc poslovnih planova, veliki sam ljubitelj procesa poslovnog planiranja. Ova knjiga daje neprocjenjiv sveobuhvatni okvir za preduzetnike nošene inovacijama u implementaciji procesa poslovnog planiranja.”
– Brad Feld, Direktor Foundry Group-a, saosnivač TechStarsa i kreator serije knjiga Startup Revolucija

Kratak sadržaj
ŠEST TEMA U 24 KORAKA:
Nulti korak: Započinjanje
1. Korak: segmentiranje tržišta
2. Korak: odaberite mostobran-tržište
3. Korak: izradite profil krajnjeg korisnika
4. Korak: izračunajte ukupnu veličinu dostupnog tržišta
5. Korak: načinite personu za mostobran-tržište
6. Korak: slučaj upotrebe: puni životni ciklus
7. Korak: specifikacija proizvoda visoke razine
8. Korak: kvantificirajte ponudu vrijednosti
9. Korak: odredite svojih idućih 10 klijenata
10. Korak: definirajte svoju jezgru
11. Korak: zacrtajte put vlastite konkurentske pozicije
12. Korak: utvrdite koja je kupčeva jedinica za donošenje odluka
13. Korak: razradite proces stjecanja kupca koji plaća
14. Korak: izračunajte ukupnu veličinu dostupnog tržišta za tržišta koja slijede
15. Korak: osmislite poslovni model
16. Korak: odredite svoj cjenovni okvir
17. Korak: izračunajte cjeloživotnu vrijednost stečenog kupca
18. Korak: napravite kartu prodajnog procesa kako biste stekli kupca
19. Korak: izračunajte trošak stjecanja kupca
20. Korak: odredite ključne pretpostavke
21. Korak: testirajte ključne pretpostavke
22. Korak: definirajte minimalni održivi poslovni proizvod (mopp)
23. Korak: pokažite da će „psi jesti pseću hranu”
24. Korak: razvijte proizvodni plan
Postludij: poslovni pothvat je više od 24 koraka

BILL AULET je direktor Martin Trust Centra za MIT preduzetništvo i viši predavač na MIT-jevoj Sloan School of Management. Pre dolaska na MIT, imao je 25-godišnju uspešnu karijeru u preduzetništvu, od svog početka u IBM-u do iskustva koje je stekao kao serijski preduzetnik. Osnovao je i vodio Cambridge Decision Dynamics i SensAble Technologies. Radi širom sveta sa preduzetnicima, malim preduzećima, velikim preduzećima i vladama na razvoju preduzetništva podstaknutog inovacijama.
VIŠE