digitalna gerila gerila marketing u digitalnoj eri džil lublin džej konrad levinson rik frišman

DIGITALNA GERILA : GERILA MARKETING U DIGITALNOJ ERI

  • Izdavač: Miba Books
  • Barkod: 9788660260613
  • Broj strana: 280
  • Pismo: latinica
  • Povez: Broširani povez
  • Format: 20 cm
  • Godina izdanja: 2020
940,50 RSD 990,00
ušteda: 49,50 RSD (-5%)
Cene su u dinarima sa uračunatim PDV-om.
Opis
Od prvobitnog objavljivanja prvog izdanja ove knjige, 2002. godine, mala, ali značajna promena se desila u marketingu. Fokus se prebacio sa promovisanja pojedinaca, biznisa, njihovih proizvoda i usluga na povezivanje sa manjim zajednicama, građenje odnosa sa njihovim članovima i korišćenje tih mreža kao osnov za promovisanje proizvoda. Iako su gerilci oduvek bili fokusirani na takav odnos – veći biznisi su tek nedavno krenuli ovim putem, a načini na koji se ovi odnosi stvaraju i razvijaju su se promenili.
U prvim redovima ove promene su novi mediji, koji prenose informacije putem blogova, podkasta, društvenih mreža i drugih online sredstava. Novi medijise fokusiraju na lakši pristup zajednicama: grupi ljudi koje dele vrednosti, interesovanja i verovanja. Te zajednice su izgrađene na poverenju. Njihovi članovi redovno čitaju blogove, slušaju podkaste, posećuju društvene mreže, šalju poruke i učestvuju u ostalim onlajn aktivnostima.
VIŠE